Everybody Hur
the night is yours alone,
when you're sure you've had enough of this life,
well hang on.
Don't let yourself go, 'everybody cries and everybody hurts sometimes.
Sometimes everything is wrong. Now it's time to sing along.
When your day is night alone, (hold on, hold on)
if you feel like letting go, (hold on)
if you think you've had too much of this life, well hang on.
'everybody hurts. Take comfort in your friends.
Everybody hurts. Don't throw your hand.
Hold on.
Don't throw your hand.
If you feel like you're alone, no, no, no, you are not alone
If you're on your own in this life, the days and nights are long,
when you think you've had too much of this life to hang on.
Well, everybody hurts sometimes,
everybody cries. Everybody hurts... sometimes.
And everybody hurts sometimes. So, hold on, hold on.
Hold on, hold on.
Hold on, hold on.
Hold on, hold on.
Everybody hurts.
(no, no, no, no, no)
همه رنج میبرند
آنگاه که روز بی پایان است
وشب
شب، تنهایی توست
آنگاه که تو ایمان داری ،که از زندگی سیر شده ای
پس دوام بیاور
مگذار کنده شوی!
زیرا همگان می گریند و لحظاتی همگان در رنج اند
لحظاتی هست که همه چیز بر خطاست!
و حال وقت خواندن از آن (لحظات)است.
آنگاه که روز تو شبی بی پایان است.دوام بیاور دوام!
اگر احساس می کنی می خواهی خلاص شوی از همه چیز دوام بیاور
آنگاه که می اندیشی بیش از آنچه داشتنی است را، از این زندگی داشته ای
دوام بیاور
زیرا رنج با همگان است ... آرامش را از دوستانت طلب کن
رنج با همگان است. تسلیم نشو نه نه نه تسلیم نشو
اگر خودت را تنها حس می کنی نه نه نه تو تنها نیستی
اگر در این زندگی به جز خودت کسی را نداری،
روزها و شب ها بی پایان است
آنگاه که می اندیشی بیش از آنچه داشتنی است را
از این زندگی داشته ای برای ادامه دادن
پس رنج با همگان است
همگان می گریند و لحظاتی در رنج اند.
پس دوام بیاور،دوام بیاور،دوام بیاور، دوام بیاور ،دوام بیاور
همگان در رنج اند تو تنها نیستی
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر